WELCOME TO MY BLOG.

Jumaat, 6 April 2012

LuAhAn HaT! aKu...

Bismillahirrahmanirrahim♥

Ya Allah...♥
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melakukan cintanye padaMu,
Agar bertambah bertambah kekuatan untuk mencintaiMu...♥

Ya Muhaimin...♥
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...♥

Ya Rabbana...♥
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMu...♥

Ya Rabbul Izzati...♥
Jika aku rindu,
Rindulah aku pada seseorang,
Yang merindui syahid di jalanMu...♥

Ya Allah...♥
Jika aku menikmati cinta kasihMu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya,
Bermunajat di sepertiga malam terakhirMu...♥

Ya Allah...♥
Jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh,
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu...♥

Ya Allah...♥
Jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu,
Jangan biarkan aku melampaui batas,
Sehingga melupakan pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu...♥

Amin Ya Rabbal Alamin♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan