WELCOME TO MY BLOG.

Selasa, 8 Februari 2011

    Nape kte id0p prlu brcinte???pe yg de ngan cinte???aku x mngerti pe e2 cnte...kdang2 aku 
    nk sngt tau pe cnte 2 sbnar..salah ke kte untuk mngenali erti cnte???tpi aku plik...npe stiap
    kali aku brcinte aku dpermaen kn???e2 ke di namekn cinte???npe perlu berlaku sume nie
    kt dri aku???hine sngt ke aku nie???aku sme sprti insan bese yg ingin kn dri t0k dicyangi n
    dicntai...tpi npe sume nie yg trjadi???aku x mngerti...

                                



    lepaz trjadi sume 2 aku tr0z x prcye sngt kt laki...aku jjur n stie ngan die nie yg aku dpat..
    adakah sume laki yg aku knl kt dnie nie prngai nie cm nie???prangai yg suke prmaenkn
    prasaan pmpn???argh,laki sume sme...x leh diprcyai sngt..jnji2 di0wng mang manis tpi
    sume 2 dusta belake...aku x pham ngan laki zaman skung...
 


                                                                   
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan